maandag 23 september 2013

Heerlijke Herfst - inspiratie

 
 
Afgelopen weekend is het officieel herfst geworden! Heerlijk! Ja je hoort het goed, ik hou van de herfst! Ik hou ervan dat er in de winkels weer dikke wollen vesten, gebreide sjaals en gave boots te koop zijn.
Ik hou van wandelen door het bos waar de bladeren allerlei kleuren hebben en op de grond vallen! En ik hou van koppen kaneelthee en appeltaart! Hmm... Maar waar ik het meest van hou zijn feestjes met herfst thema! Hier dus wat heerlijke herfst inspiratie voor je bruiloft, babyshower of verjaardag! Gewoon omdat het zo lekker is om er over na te denken!


Appels
Wie herfst zegt, zegt appels! Lekker om taart van te maken maar ook leuk als decoratie te gebruiken! Gebruik ze in je boeket of geef karamel appels als bedankje!



 
 
Ruitjes
Ruitjes zijn een grote trend deze herfst/winter! En vind je het niet super stoer om over je bruidsjurk heen te trekken? Of als het echt koud is buiten een heerlijk wollen sjaal met ruitjes! Uiteraard doet de bruidegom mee met een stropdas of strikje in ruitjes print! Maar deze print is niet alleen leuk in kleding. Ook leuk voor je uitnodiging!
 


 
 
Pompoenen
Helemaal Halloween, pompoenen! Maar vind je die oranje kleur ook niet zo mooi? Dan verf je ze toch?! In een leuk pastel kleurtje, of misschien met krijtbord verf? Kun je er nog een leuke boodschap op schrijven!
 

Spread the love
Om je herfst feestje af te maken geef je iedereen als bedankje een potje (zelf gemaakte) jam mee naar huis! Spread the love!



Wil je meer herfst inspiratie opsnuiven? Volg dan mijn bord op pinterest!

Xx Jody

Geen opmerkingen:

Een reactie posten